.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ایلام :صالحی امیری مدیری توانمند است

صالحی امیری در مدیریت های گذشته اش منشاء خیر بوده است
عمران علیمحمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با سایت شمال ورزشی با اعلام این مطلب افزود:به واسطه شناختی که از گذشته تا به امروز از صالحی امیری دارم ایشان مدیری توانمند بوده که اثرات خیری را در جایگاههای مدیریتی خود به جای گذاشته است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه افزود:صالحی امیری در همین مدت کوتاه در سرپرستی وزارت ورزش هم به خوبی و با برنامه حرکت کرده که مهمترین آن آوردن آرامش به ورزش کشور است.
عضو فراکسیون مجمع نمایندگان زاگرس با اعلام اینکه صالحی امیری در این مدت در ورزش بسیار عالی عمل کرده خاطرنشان ساخت:ایشان علاوه بر برنامه های ورزشی دارای برنامه فرهنگی مناسبی هم در حوزه ورزش می باشد که این مساله را به فال نیک می گیریم.
وی یادآور شد در نشست هایی که با ایشان داشتیم از نزدیک برنامه های کاری صالحی امیری برای وزارت ورزش را دیدیم و شنیدیم و مطمئن هستم که با سابقه خوبی که ایشان در مدیریت کلان کشور داشته می تواند ماموریت های وزارت ورزش را به شایستگی انجام دهد.
عمران علیمحمدی در پایان یادآور شد:بنده به عنوان عضو کمیسیون اجتماعی و فراکسیون زاگرس مجلس حمایت خود را از آقای صالحی امیری اعلام می کنم و امیدوارم که با معرفی ایشان از سوی آقای روحانی و رای بالای مجلس شاهد موفقیت های بیشتری در عرصه ورزش کشور باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.